Breaking Bad 3. Sezon 3. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Muteki Kanban Musume | Nilo Otero | Music Torrents Muteki Kanban Musume | Nilo Otero | Music Torrents

Breaking Bad 3. sezon 3. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @HEİSENBERG (Misafir)

    Boşuna 'orospu' demiyorlarmış Skyler'a. Yalnız cidden sıktı, Walt ve Jesse sahalara dönsün artık. İkisi de bitchlere kafayı takmış. Saul adamım ya sadece iş düşünüyor asdxsjsj

  2. @a.t (Misafir)

    bu bölüme kadar skyler' a hiç bu kadar sinir olmamıştım sinir olanları da anlamıyordum fakat şu son sahnede gerçekten çok aptalca ve nankörce davrrandı, white reise acıyorum ya sen git ailen için o kadar şeye katlan örnek vatandaşken illegal bir şey yap ve karşılığında gördüğün muamele...

  3. @@kebablirasengan (Misafir)

    Skyler hormonlardan dolayi derdimde , neyin hormonu bu ha pislik...

  4. @Sesulya (Misafir)

    Skyler allah belani versin

  5. @Shshhs (Misafir)

    Orospu Skyler!

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @@sakultakim (Misafir)

    Ben olayı anladım skylerın polisle konuştuğunu hatırlayın adamın sana saldırması gerek dedi ve avukatına da başka yolu yokmu demişti skyler bizim hiesenberg i kızdırdı ki ona saldırması için eğer saldırırsa suçlu olacak ve boşanacaklar ama çok tehlikeli çünkü bizim heisenberg piskopat ilk bölümlerde adamın arabayı patlatmıştı hatırlayın öldürebilir de karıyı neyse "next part please"

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sergeantson (Misafir)

    Skyler senin olmayan beyinini... Kevaşe

  8. @hucrezari (Misafir)

    bolumlerın yerı karışmıs olabılır mı

  9. @posedo (Misafir)

    Skyler soyun sopun kurusun

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @demirkadın (Misafir)

    sinirden gözümden yaş geldi

  11. @17dardabel;

    Skyler e bu yakışırdı...ne kadar kötü olursa olsun senin için herşey yapmış bir adam... Ama senin için sizin için... Bari adam yasayamazsa böyle şeyler yapsaydın senin bunu yapacak hiç bir geçerli tarafın yok

  12. @Gerald (Misafir)

    Skyler ' ın tahmini kilosu 70 desek , Skyler ' ın toplam değeri 700 dolar filan yapar çünkü KAŞAR ' IN KİLOSU 10 DOLAR !!

  13. @@Demiştim (Misafir)

    OROSPU Skyler , insanlıktan bahsediyodu bide kendisi bırak insanı hayvan olacak kapasitede değil

  14. @okay (Misafir)

    skyler waltera ders vermek istiyo gibi görünüyo hissettiğini anlasın diye ama böyle bi derste verilmez sürtük adam ailesi için canını feda ediyo sen nelerle uraşıyon sürtük skyler

  15. @falan (Misafir)

    Bravo Skyler. Gayette güzel kapaktı. Alkıış

  16. @dasdasf (Misafir)

    kadın milleti=skyler

  17. @gencodrmz (Misafir)

    orospu skyler

  18. @birhat07 (Misafir)

    herdizinin bir eyşanı vardır

  19. @Robertdownex;

    Walt sana kız mı yok.

  20. @Robertdownex;

    hayatımda bu kadar nefret ettiğim bir karakter dah ayoktu skyler hariç

  21. @Robertdownex;

    or*spu skyler

  22. @transponster;

    Skyler ne rezil bi detaysın şu dizide lan.

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pembe pluton;

    kendisi hamileyken kocasının kanser çıkması, doğuma gelmemesi, ondan gizli işler yapması vs. bir kadının psikolojisini yeterince altüst edecek durumlar zaten bu kadar küfüre gerek yok skyler açısından bakınca

  24. @Orion;

    manyak tuco nun manyak kuzenleri

  25. @mymomsaidno;

    skyler'ı dizinin başından beri sevmezdim şimdi nefretim tavan yaptı

  26. @cnyt286;

    walt ted'i öldürmezse adam değil

  27. @cnyt286;

    adi skyler :)

  28. @TaurieLf;

    daha önceden belliydi zaten Ted le yatmak için sabırsızlandığı. Skyler tam bir ''bitch''

  29. @IngiliZiya;

    Ulan Skyler nasıl aldatırsın Walter reyizi ?

  30. @utkutay;

    Ben Walterin yerinde olucaktım siktiri çekerdim o kevaşeye. walt.jrda dediği gibi tam bir bitch. Sinirlerimi bozdu akşam akşam. Bitch skyler

  31. @quaddisin;

    Bitch kelimesine tepki olarak doğmuş skyler :D

  32. @killercat;

    "Bitch" kelimesi sansürsüz ama "fuck" kelimesi sansürlü. Cidden garip :D

  33. @cansu11;

    ilk bölümdeki walt la şimdiki walt a da bakın saç sakal karizma oldu.skyler a niye bu kadar sabrediyo anlamış değilim al çocukları dehle gitsin aptal kadını

  34. @emirdx;

    Oğlunun bile 'bitch' dediği karaktersiz aha bu işte tam bir kevaşe

  35. @jaredinhatunu;

    bu bölüme kadar skylerdan nefret etmiyordum ama o günler geride kaldı

  36. @Bybora12;

    Sykler'ın çenesine kürekle vurasım geldi

  37. @carpediem34;

    var ya sayısız dizi izledim şu skyler kadar itici bir karakter daha görmedim kevaşenin tam önde gideni tam tescilli kevaşe

  38. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ClarkGregg;

    vay adam ckendisinden boşansın diye nabıyo kevaşe ya walt bunun neresini sevmiş ki

  39. @chisel;

    ölsün bu kevaşe

  40. @MMA;

    Hayır Skyler, illa beddua mı edelim yani?

  41. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @LastGod.;


    Kaşar skyler

  42. @bestkuyem;

    3/1 ve 3/2 bölümlerinde ses problemi mi var..? yoksa sorun benim bilgisayarımda mı?

  43. @barisasşmndn;

    sky nankörün teki cıktı rıza baba :D

  44. @KaanOzden;

    skyler gibi eş düşman başına :)

  45. @esndkr;

    Bu skyler bizi bile kanser edecek

  46. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Dizikolikkiz;


    adam karısı için ailesi için neler yapıyo skyler kevaselik pesinde ben olsam walt ın yerinde o uyuşturucuları alır skylerın...

  47. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @RomboedriK;


    Walter adamdır. Skyler ise ailesi için yapılanları görmeden Walt'ı cezalandırıyor. Çok yazık.

  48. @HmtRstDrl;

    Yazık la Walt'a. .. skyler!

  49. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MBalcik;


    Skyler'ın verdiği ne iyi oldu yaa valla

  50. @4ever;

    diziye yapılan yorumlardan dolayı başladım prison break'den bile daha iyi diyenler vardı bende başlarken heyecanlanmıştım şimdi ise neredeyse pişman olacağım. Ne heyecan var ne aksiyon

  51. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Whoteist;

    kevaşenin kelime anlamının hakkınını veriyorsun skyler !

  52. @goththings;

    bunun olucağı belliydii.. heisenberg adamım kıyamam lann

  53. @cn_e;

    utan lan

  54. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @super_bad_wolf;

    skyler'a da yazık diye düşünüyodum önce ama intikam için yaptığı şey... üstelik ted'i de kullandı. şimdi tek düşündüğüm ZEHİRLİ SÜTÜYLE HOLLY BESLENİYOR

  55. @yesilsac;

    O değil de ben bebeğe acıyorum yaa :(

  56. @Martzjperayt;

    hank ile saul diziye renk katıyor, daha fazla görünmeliler

  57. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @red_scorpion;

    İşte geçen sezon keş adamın kevaşe dediği kişi bu Skyler heralde !

  58. @serkan0734;

    skyler is bitch!!!

  59. @akinnn1;

    Bu karıyı hiç sevmiyordum zaten ama ben olsam önce todu öldürürüm görsün bakalım ben onun için savaşırken kaltaklık yapmayı.

  60. @queres;

    Jesse yazık üzüldüm harbiden seviyordu, unutamadı ses kaydını dinliyor nasıl unutsunki :(

  61. @queres;

    Ardı arkası kesilmez artık Skyler ortalık malı olur :D

  62. @BadBoy17;

    Walter'ın yerinde olsam bir dakika bile durmam şu karının yanında

  63. @cassieffy;

    Şu skyler ı hiç sevmemiştim bu kadar basit bu kadar sıradan bayıcı bi kadın olamaz nefret ettim

  64. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @beyondthewalls;

    evet, bu bölümde skyler'dan iyice nefret ediyoruz

  65. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Hepsen;

    ulan böylesi bir adama yapılır mı bu be walter ya çek vur yada vazgeç sana kadın mı yok be abi anasını satıyım böylesi kadınları benzin döküp yakacan adam kötü birşey mi yaptı ? Sırf siz gelecekte rahat edin diye birşeyler yapmaya çalıştı ama nankör işte ne kadar söversek sövelim az şu skylere yazık lan adama bırak artık şunu düşmanıma bile böyle kadın vermesin Allah o değilde ben yatacaktım saat 05.52 olmuş şimdi bir bölüm daha daha gitcez mecburen yoksa uyku tutmaz.

  66. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SametTSC;

    Skyler you are a excellent bitch ever

  67. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pspbaz;

    Skyler you are totally a bitch

  68. @heyyo;

    biz vaz geçtik sende vaz geç şu suratsızdan walt reyiz

  69. @w0llky;

    Bu kadına söylenecek 3 kelime var :) kocasının kafasını atm makinası ile ezen kadına kocası söylüyordu :D 3 kelime

  70. @AllanBlack;

    Fark ettim ki Amc dizilerinde baş karakter kadınlar hep orosp* mad mende betty walking deadte lori breaking badte skyler

  71. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Albay;

    skyler kapaaak

  72. @TotemGS;

    3.sezon 3.bölüme kadar yaptıklarına aslında hak vermiştim sonuçta walt onlarca kez yalan söyledi ve normalde bir kadının vereceği tepkileri verdi ama bu bölümde sinirlenip tedle yatması gerçekten herkesi çıldırttı skyler is bitch !!!

  73. @isacan027;

    dizinin başından beri bu skylerden nefret ediyorum sende vazgeç şu s*rtkten reis be

  74. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mrtblt;

    skyler ın o herife vericeği kabak gibi belliydi zaten içi gidiyordu kevaşenin. walter ın neler yaptığını bilmese bile vericekti hatta.

  75. @Jokzilla26;

    Bu ne lan daha izlemedim bile herkes skyler'a döktürmüş :D

  76. @anan;

    skyler tam bir şerefsizzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!

  77. @Hottiicket;

    Skyler is a bitch :@@@

  78. @AegonTargaryen;

    Kevaşe gördüm ama Skyler kadarını değil...

  79. @deccoyi;

    at ağızlı skyler

  80. @Mustafa19;

    skyler senin bennnn :D

  81. @onayfurtun;

    Kadında utanma da yok direk söylüyor b*tch!!!

  82. @EcemTozlu;

    tam skylerdan beklediğim hareket

  83. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kb14;

    görüldüğü üzere skyler'ın sıkıntısı; para, eşinin ilgisizliği, dürüstlük vs. değil. dünyanın her yerinde 'orospu' kelimesinin tam olarak karşılığı budur işte. ben walter'ın yerinde olsam çocuklara parayı akıtır, kendim de lüks içinde yaşar, skyler'a da babayı verirdim.

  84. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @recelyapanari;

    Skyler'dan zaten o beklenirdi. Jesse :(

  85. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Gruff;

    ted ile yattım dedi vay mk sürtük ! bunu nasıl yapabıldı cocuk annesı ve evli gerçekten sürtük !!

  86. @miyaav;

    Bu kadın ne kadar soğuk ne kadar yüzsüzmüş :D

  87. @infinity78;

    Utanmadan birde söylüyor kıl oldum bu karıya ya

  88. @irosima;

    skylerdan nefret ettigim kadar kimseden etmedim

  89. @Islakkelebek;

    İşteee Skyler'den beklediğimiz bir hareket.

  90. @HM;

    işler iyice karışıyor dizi daha çok sarmaya başladı

  91. @mhdhndrx;

    olum ne kadar mal bi karı bu skyler gerçek eş olsa bu oalyı aralarında çözer ama bu tam bi oç

  92. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Conspiracy;

    Skyler bitch! Böyle birşey yapacağı belliydi zaten. Ted'in dikkatini çekmek için eşyalar felan atması ...tam bir kaltakk! walter skyler için kafasını çalıştırıp en kısa sürede bir sürü para kazandı ölümden döndü. Skyler ın yaptığına bak amk!

  93. @musaaydogan;

    Olum yazık lan Jessiye ;(

  94. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @TugcanIz;

    Bi Ted'le öpüşmediğin kalmıştı onu da yaptın Sky!!!

  95. @fatih0661;

    son of a bitch Skyler

  96. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Stark75;

    Bana bakın embesiller bölümün içeriğiyle ilgili bilgi verecekseniz spoiler butonunu kullanın.Eminim skyler bile sizin kadar bitch değildir.

  97. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ncyzc;

    Alt tarafta gayet sabah programlarına dönmüş... Yorumları okumaya karar verdiğim dakikaya lanet olsuın. Ha bide geçen bölümlerden birinde "OROSPU ÇOCUĞUNUN" biri ağır bi şekilde spoiler çakmış. Kimseninde sikinde olmamış açıkçası. Sonunu bi OROSPU ÇOCUĞUNDAN öğrendiğim için pek bi' zevk alamıyorum artık.

  98. @rich;

    Aynı olayı the walking dead yaşamıştım burdada yaşadım gercekten cok uyuz bi durum twdde loride shane ile yatıyordu bu karıda tedle yattı ben olsam öldürürüm lan

  99. @mucahit;

    sürtük skyler!!!!!

  100. @hanifeminem;

    skyler'ın babanesi kaşar.

Breaking Bad 3. sezon 3. bölüm izle,Breaking Bad 3. sezon 3. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×