voir épisode 5 | Opera Mini | Test DPC voir épisode 5 | Opera Mini | Test DPC

Constantine 1. sezon 5. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. arkadaşlar bazen çok saçma yorumlar yapıyorsunuz neymiş supernaturela benziyor falan yok özenmişmiş :ddd şaka mısınız hellblazer kaç senedir var,daha supernaturel senaristi veledken millet hellblazer okuyordu hadi iyi seyirler

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @esmerkral35;

    New orleans vampirlerimiz yokmu ya :D klaus felan :D

  3. @I3lacKAnqeL;

    Bu dizinin konusu SPN benziyor. Ama Yorumlara Bakıyorumda SPN neden kötüleniyor ? Dizi İğrenç Iyk bişey olsaydı 10 sezon değil 2 bölüm sürmezdi . Bir Diziyi seyrederken diğer diziyi kötülemiyelim . Şuan Constantine 1x5 izliyoruz bu bölümle ilgili düşünce paylaşalım ...

  4. @croft;

    süper dizi

  5. @Sinanbulut;

    Şu diziyi bir türlü sevemedim ya filmine kıyasla, Keanu Reeves çok daha class bi adamdı bu adamsa aptal özgüvenine sahip olan bir dangalağa benziyor.

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Sinanbulut;

    Şu diziyi bir türlü sevemedim ya filmine kıyasla, Keanu Reeves çok daha class bir adamdı bu adamsa aptal özgüvenine sahip olan bir boş bir karakter.

  7. @DrSlife;

    Efsane olmaya gidiyor ama 2. sezon onayı alamamış gibi söylentiler var.

  8. @kaonos;

    iyiki dizideki durumlarla karşılaşmıyoruz.yoksa vay halımıze...))

  9. @firehunterxs;

    İlk Fate şimdide Spectre, baya iyi gidiyoz hadi bakalım :D

  10. @ress06;

    31.40 da supernaturale gönderme yapmışlar. :D

  11. @X;

    Supernatural'in bir değişik versiyonu mu diyelim ne Constantine için? :)

  12. @oguzblck;

    ooo constantine alırım bi dal şaka bir yana çok güzel ilerliyor umarım supernatural gibi sonradan boka sarmaz yok vampirler yok mitolojik sikimsonik yaratıklar aman böyle devam :)

  13. @zromples;

    Güzel bir bölümdü dizi iyi gidiyor :)

  14. @MiLacious;

    Papa Midnight SuperNatural'de Wyoming'deki Cehennem kapısı açan ve Sam'ı omurgasından bıçaklayan şu süper güçlü Jake değil mi? Değilse eğer benzerlikleri çok fazla.

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @henera;

    ya şimdi ihanet eden zed olursa çok bariz olur bence constantin e farklı biri ihanet edecek ilerleyen zamanlarda biri yada chas ama bu zed olrsa bir soğurum şimdi diziden ayrıcada büyü çok komikti yadigartum ruhum arıtmayus çok güldüm :D son olarak da bu bölüm bir yükseliş gösterdi gibi birazcık sanki inş böyle de devem eder :)

  16. @harvelle;

    Spectre :D

  17. @Becut;

    :) Güzel dizi ama filminin tadı bir başkaydı be.

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @zerroordie;

    Sanırsam İhanet Eden Zed Olacak.

  19. @Suphii;

    "Ute papa, ute " :))

Constantine 1. sezon 5. bölüm izle,Constantine 1. sezon 5. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×