Doctor Who 8. Sezon 7. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Hamatora | Bleeding Steel (2018) English Movie 720p BluRay 1GB 350MB Download | Spinning Man Hamatora | Bleeding Steel (2018) English Movie 720p BluRay 1GB 350MB Download | Spinning Man

Doctor Who 8. sezon 7. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. peter capaldiye yaşlı diyenlere peter cevap vermiş "Bu rol için genç olduğumu düşünüyorum sonuçta doktor 2000'li yaşlarda"

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @asi_whovian;


    courtney bulmuşsun doktoru, ayı eve gitmek istiyorum diyosun -_- kıskandım yha

  3. @jesseDebra;

    farklı bir duyguyu yansıtıyor peter calpadi david tennant ı mat smithi yere göğe sığdıramıyonuz ama komik adam çok piyasada.2000 yaşında bir adam doctor karakteri şu an neşeli çılgın olması biraz absürd kaçmaya başlamıştı artık sonunda değişti işte tam olması gereken karakter huysuz agresif ama bilge yaşlı bir adam.

  4. @dreamworks;

    insanlarda böyle nankörüz işte 100 bin defa yardım et o zaman sana karışma bizim işimize kendi aklımız var deriz.bir kere yardım etmeyince kararı sana bırakınca da gömeriz :))

  5. @merlinxx;

    güzel bölümdü teşekkürler...

  6. @dizimagci;

    son iki doktordan sonra elimde değil ama capaldinin gerçek doktor karakterine muhtesem uyumuna rağmen onu sevemedim... doktorun gerçekteki yüzü sanki capaldi.. ama o genç çılgın elence dolu biraz ürkütücü biraz gizemli matt smith ve david tennanttan sonra olmuyor olmuyor olmuyor sizleri bilmem ama bnm için doctor who çok da çekici değil artık.. :'(

  7. @SeyitA00;

    Arkadaşlar ayın olduğu yer boşalmıyor içinden çıkan yaratık da yeniden yumurtlayıncaya kadar orada bekliyor yani her şeyi kıracak gelgiti bozacak kadar fazla etki etmez die düşünmüşlerdir yani o kadar mantıksız şey varken buna mı takıldın?

  8. @darwinwebb;

    ve bu sezon çok hata yapıyor ay parçaları dünyayı yok etmese bile ayın yarattığı çekim kuvveti yok olacağından dünya sular altında kalır depremler olur bitkiler büyümekte zorlanırdı o yüzden biraz saçma olmuş

  9. @darwinwebb;

    arkadaşlar farkettinizmi bilmiyorum ama clara 2 defa ölen inanılmaz kadın değilmiydi peki bu sezonda ne olduda artık bu konudan bahsetmiyolar hiç anlamadım

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @henera;

    ence claranın kendi hayatına yönelmesi ve yeni doctorun kişiliğine daha uygun bir yol arkadaşı bulması gerekiyordu ve bölümde bunu amaçlamışlar güzel de olmuş tabiki rose amy ve daha nicekleri gibi clarayı özleyeceğiz ama bu doktor için yeni biri gerekiyor çünkü bu sezon gerçekten bi değişik olacak gibi :)

  11. @doctorwho_2014;

    Böyle anlamadığım herkesin ilgisi bir kişiye çekilmiş bölümlere bayılıom :D

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    Bu bolumde Clara cok abartti, Doctor salaklasti ve "Vaadedilmis Topraklar" gorunmedi. Kisacasi, alisilmamis bi bolum.

  13. Doctor bence biraz ileri gitti.Belki herşeyi hatırlasaydı böyle bişey demezdi.Yani bilmiyorum arkadaşlar ama sanırım yeni doktor diğerlerine benzemiyor.Ama tam kanım ısındı yeni doktora gene bi aksilik hadi bakalım hayırlısı..

  14. @Smiley09;

    Bence Clara biraz abarttı inanılmaz kız özelliğinide git gide kaybediyor

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @KimliksizDost;

    Bence Clara hem haklı hem haksız yani evet 11 den sonra eminim zor gelmiştir onada yeni ciddi doctorumuz. Bi yandan sa Doctor haklı ama aklım çok karıştı

  16. @tooo;

    bence doktor un tek kötü şeyi gömleğiydiii :P o neydi yaaa çok çirkindiii

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @doctor10;

    Clara haklı bence.Tamam 12. ciddi duyguları belli etmiyor herşeye okey. ama dünya benim yuvam değil diye herşeyi onların üstüne bırakması çok kötüydü

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mbaki;

    clara nın gidişine sevinen tek ben miyim lan

  19. @goksugunes;

    Tate go away diyen Violet gibisin Clara

  20. @goksugunes;

    Acaba torunumda "Büyükannem eskiden Tumblr'a fotoğraf koyardı" dicek mi?

  21. @sakar;

    clara gitti gider..... doktora yeni bir yol arkadaşı lazımdı

  22. @Valeriya;

    Şu aydaki örümcekimsi şeyler (adlarını unuttum) bana alien'ı hatırlattı kafana yapışıyor filan.Bu doktoru ben beğendim açıkçası yaşlı olması bir şey değiştirmiyor benim için , clara'nın sanırım kafası karıştı duygularını ve sinirini kontrol edemedi (sanki bize olmuyor). Güzel bölümdü teşekkürler dizist.

  23. @Xelili;

    uzatmadan ben bu adamı sevemedim bi türlü kanım ısınmadı. Yapımcılar herhalde bilerek seyirci kaybetmek için böyle bir doctor karakteri yaratıyorlar. eskiden heyecanla beklerdim yeni bölümü şimdi ise bölümü izlemek bana biraz sıkıcı gelmeye başlıyor.

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @AmacsizWhovian;

    Suçlu olan tabikide Clara :D Adam bombaları ayarlamaya giderken öldüğü için patlaması imkansızdı zaten :D :D

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SilaWinchester;

    Doctor geleceği görmüş adam ya yanlışlık olup bombalar patlardı diyenler doctor geleceği görmüş eğer patlasaydı clara'yı orada bırakmayacağını eminim onun bunu yapacağını doğru kararı vereceğini bildiği için yaptı.Clara biraz fazla tepki vermiş olabilir ama kendi içinde haklıydı.Burada ne Doctor'a ne de Clara'ya ağır tepki vermemize gerek yok.

  26. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @doctorwho_2014;

    arkadaşlar bnce moffat şimdi claradan soğuttu elbet adamın bir bildiği var sezon finalinde bizi claraya hayran bırakabilir 9. sezona kadar bekleyelim moffat doktorun bu karakterini biraz ciddi yapmış fazla gülemiyoruz ama claradan soğutturken belki sonraki bölümde clra bizi ağlatacak veya hayran bırakacak (spoiler butonuna tıklamadım üzgünüm) zamanla herşey düzelecektir 9,10 ve 11inci doktorlarda önemsiz çocuksu bi davranışlar vardı şimdi ise ciddi hiç alışık olmayan davranışlar sizi anlıyorum bnde claradan soğudum ama moffat'ın bir bildiği var lütfen yanlış anlamayın 9. sezonda belli olur

  27. @doctorwho_2014;

    sana bi çakarrım rejenasyon geçirirsin dedikten sonra doktorun kaşları yukarı kalktı korktu felan fasdafdsfadsfadsfdsadsf süperdi bide moffat şimdi claradan soğutuyo fakat sonraki bölümde claraya hayran bırakacak bütün bölüm claranın üzerinde claradan nefret eden filanlarda çıktı bu sezon çok karışık olur ÖZELLİKLE BU BÖLÜM

  28. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @superwholocker;

    ay'ın bir yumurta olduğunu öğrenmek daha doğrusu düşünmek bana garip hissettirdi.clara belki haklıydı ama ağır konştu git buradan falan adamın kırılan kaplerinin sesini buradan duydum. doctor niye kıyafet değiştirmiş ki?

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Prometrik;

    "Ne bildiğini söyle doktor. Yoksa öyle vururum ki, rejenerasyon geçirirsin." :D

  30. @guvendirgi;

    yine muhteşem bir bölüm,zevk alarak izleyin

  31. @insignificant;

    eskiden büyükannem de tumblr a fotoğraf koyardı tywdgbxhcnsıjjcxıo

  32. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Rabik;

    Doctor Clara'nın böyle bir karar vereceğini zaten bildiği için bu şekilde davrandı. Clara o düğmeye basar basmaz anında geldi. Yeni doctor derin sırları olan bir doctor gibi davranıyor ve bunun altından mutlaka bir şeyler çıkacak gibi.

  33. @jann;

    Clara ve Doctor'ın kavgasına gelecek olursak Doctor'ın onları yalnız bırakmaktan başka seçeneği yok çünkü gelecekte bulunmuş ve insanlığın kendi başına doğru şeyi seçtiğini görmüş, eğer müdahale edecek olursa yanlış bir şeylerin olma ihtimali var, fikirlerinin değişmesi yada kaza eseri bombaların patlaması gibi.

  34. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @jann;

    Herkes Clara ve Doctor'ın kavgasını konuşuyor kimse Fizik kurallarının darmadağın olmasını konuşmuyor. Ay kendiliğinden büyüyemez. Madde kendiliğinden var olmaz. Bebeğin büyümesi için Ay'a madde giriş çıkışı olmalı, bu da söz konusu değil. Ayrıca liseye gitmiş herkes öğrenmiştir, hücreler ufak tefek basınç değişiklikleri yüzünden patlarlar, ölürler bu bölümdeki bakteriler insanın beynini kulaklarından çıkartacak basınç değişikliklerini görmezden geliyorlar, her şey bir yana Doctor Who'da bu tarz şeyleri görmezden geldikleri oluyor ama bu kadar da abartmaları gerçekliğini bozmuş dizinin. Bu bölümü çok sıkılarak izledim.

  35. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Metinturgut94;

    aslında clara mı doktor mu haklı tartışmasına girmek istemesemde clara haklı be arkadaş.Resmen yanlış bir karar verse sonucu insanlığın hiçbir zaman yıldızlara yolculuk etmeyeceği bir gelecek olacaktı.Doktor evrenin tarihini komple kökünden değiştirecek bir karar verileceği sırada claraya hadi canım ben sana güveniyorum diye çekip gitmesi eşekliğin önde gideniydi resmen.

  36. @dawe;

    Doktorun yeni kişiliği Clarayla bol bol ters düşüyor. "Bu sahnede Matt dönemindeki doktor olsa ne yapardı" dediğim sık sık oluyor... Oyuncuyla alakası yok tabi bu dediğimin, yeni doktor biras fazla kibirli gibi :/

  37. @Emirwhovian;

    Neden Clarayı kötülüyo herkes burda hatalı olan Doctor madem edemezdi bizim kararlarımıza saygı duymalı şimdiye kadar onca kez neden kurtardı

  38. @burakerman;

    Çoğu kişi Yeni senaristlerin Peter Capaldiyi yazamadıklarını filan düşünüyor. Arkadaşlar galiba hepiniz doktoru 9 da 10 da 11 de olduğu gibi neşeli bekliyorsunuz. 9 10 ve 11 de çok ciddiyet göstermiyordu senaristler doktor üzerinde. Ya güldürüyordu ya eğlendiriyordu ya çok duygusallaştırıyordu. Peter capaldi de ise 3 doktorun aksine seyircinin artık beklenenin dışına çıkması için ciddiyet koymuşlar . Aslında bir bakıma senaristler peter capaldiyi Doctor Who izleyicilerine gülme eğlenme ağlamanın ters tarafını göstermek için yazıyorlar. Aslında şunu da söyleyebilirim bu kadar kızma durumuna geldiğinize göre Peter Capaldi ciddiyet oyunculuğunu baya iyi yapıyor :D

  39. @Wilde;

    Küçük kızın hala bir tür uzaylı olduğunu düşünüyorum shdjdak Sanki o kadar normal bir karakter yapmazlarmış gibi geliyor. :D

  40. @Sandro;

    bu bölümde clara'nın sinirli olduğunda bi zaman lorduna neler söleyebileceklerini öğrenmiş olduk :)

  41. @burak0616;

    Clara'nın Doktor'a göre bariz bir şekilde üstün olmasının nedenini bir yere bağlayacaklarını düşünüyorum ya da umduğum gibi olmayacak bu sezon böyle gidecek yeni bir doktor görebiliriz. Rejenerasyonun üzerinden biraz durdular sanki. Bilmiyorum.

  42. Clara'yı kim lider yaptı ? :D Bu bölümde moffat'a kızıyorum. Bütün olayı claranın üzerinden işlemiş

  43. @burcin;

    Ulan millet Clara mı yoksa Doctor mu haklı olayına girmiş.Hadi bu normal diyelim,bide ciddi ciddi Clara dan nefret edenler çıktı başımıza.Geçen sezon imkansız kızı oynayan Jenna Coleman değildi sanki.Oluşan antipatinin nedeni de son 4 bölümdür filan Doctor la arasındaki ilişkinin farklı işlenmesi.Bakın arkadaşlar Moffat denilen adam eşşek değil ve karakterlerle ilgili seyircinin düşüncelerini(yeni gelen oyuncuya ısınamama olayı hariç ki ben Capaldi ye bayıldım) bizzat kendi şekillendiriyor,demem o ki MOFFAT bu vardır bir bildiği.Yarın öbür gün 2 bölümde Clara hayranı yapar hepinizi.

  44. @Aybuke2490;

    Ya bir şey diyeceğim. Capaldi geldiği için onu asalıyanlar vs vardı. Ne demek istediğimi anladınız ve ben her zaman Capaldiyi destekledim. Daha doğrusu 13. doctoru destekledim. Ama dizizin basında Woods ben özel değil miyim dediğinde falan yada Clara ona özel olduğunu söyle dediğinde falan o oluşturduğu yüz ifadesi, gerginliği, düşünceli hali falan hiç hoşuma gitmedi. 12. doctor olsaydı. Sevecenlikle gülümser onun o minik yüzünü avuçları arasına alır ve onun "Dünyada ki en özel insanlardan biri" olduğunu derdi. 13. doctor bilmiyorum biraz garip. Hiç sevemedim. Capaldi oyunculuunu çok iyi yapıyor. Asıl sorun senaryoyu yazanlarda. 13. doctor olmamış. Eksik birşeyler var. Bilmiyorum belki bana kızacaksınız görüşüme katılmayacaksınız ama ben böyle bir izlenime kapıldım yada 12. doctora gerçekten çok alıştığımdan ve o favorim olduğundandır bilmiyorum.

  45. @hapoon;

    Clara haklı doktorun bir sözü vardı gecen sezonlardan "Ben dünyanın koruyucusuyum" diyen bir kişiye "bisikletinizin yan tekerlerini çıkarın" demek saçma; bu bölümde doktor gözümden düştü seçim sırasında

  46. @athnakgn;

    Sen git binlerce kez Dünya'yı kurtar sonra da git insanlardan azar ye.Yazık Doktor'a da.

  47. @menura;

    Clara tam bir salak artistlik yapiyo bide triplere bak ya ulan adam senin uzerinee titrio sen adami kovuosun adalet

  48. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MiLacious;

    Clara hayatının saçmalığını yaptı. Tamamen haksızdı ve inanılmaz derecede sinir bozucuydu.

  49. @SibelDoygun;

    Bir bölüme göre hemen Clara'yı kötülediniz Snowen'deki The Name Of The Doctor'daki Clara'yı ne ara unuttunuz

  50. @Nazenin;

    "Milyarlarca hayat için bir masuma kıyar mıydınız?" Gerçekten çok zor bir karar. Clara tepki vermekte bir bakıma haklı ama Doktor'u kovduğu için sonradan pişman olacaktır.
    Ben olsaydım orada, ben de o masumu öldüremezdim galiba :-/

  51. @SibelDoygun;

    Moffat Amy'ye yaptığını bu sefer Clara'ya yapmaya başladı son böllümlerinde bizden soğutturmaya çalışıyor ama Rose ve Clara her zaman favorimdir favrom de kalacaktır

  52. @RoseT;

    Clara sevgilisi asker diye yüz buluyor galiba :D:D:D

  53. @lyra283;

    ya hiç olmamış zaten clara yıda sevgilisinide küçük kızıda sevmiyorum mat amy rory i özledim onların bölümleri doctor who ya yakışırdı bunlar hiç olmamış geri dönün lütfen :( :(

  54. @freedomm;

    Tumblr ahahaha :D

  55. @SRT-400;

    Şu küçük kızı birdaha göstermeseler keşke acayip sinir oldum ve clarayıda yeni çocukla beraber uzayın derinliklerine göndersinler lütfen hatta yeni erkek arkadaşınıda ekleyelim bu ikilliye bütün hepsi ayrı bir sinir bozucu matt, amy ve rory üçlüsünü çok özledim

  56. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @RomboedriK;

    Doktor doğru olanı yaptı. Ve Clara saçmaladı. :D

  57. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @RomboedriK;

    "Sana öyle vururum ki, rejenerasyon geçirirsin!" hehhe çok iyi laftı. :D

  58. @CelalBerk;

    Clara valla kafa atarım

  59. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @circus;

    tumblr göndermelerinizi seveyim :))

  60. @DarkStar;

    Pondlar geri gelsin öh artık bu ne Clara da imkansız kız öelliğini yitirdi benim gözümde

  61. @bluEnchanter;

    şu yol arkadaşı değişse de herkes bi rahatlasa

  62. @ziyacerit;

    Clara Reyiz haklıydı

  63. @AnilMutsu;

    Ano baka Clara !!! Ciddi ciddi kizdim ama claraya

  64. @AnilMutsu;

    Doktor kesinlikle dogru konustu yasamamiz icin boyle kararlar verilmeli ve her insanin bunlari anlamasini bekleyemeyiz malesef ...

  65. @bluediamond;

    The imposible konuşma :O

  66. @end_takke;

    clara'dan soğumaya başladım arkadaş bu ne ya

  67. @Whovian54;

    Oha Clara Bildiğin Doktoru Kovdu...

  68. @DarKDays;

    Ne bildiğini söyle Doctor.Yoksa ÖYlee vururum ki rejenerasyon geçirirsin

  69. @DanyHarry;

    Fena değildi ya :)

  70. @Whovian54;

    Hayır ya böyle bitmemeliydi !!!

  71. @cadrian1;

    Clara kendini birşey zannetmeye başladı doctora karşı bu tip konuşmalarını hiç sevmiyorum beni Clara dan soğutuyor

  72. @mervekk;

    resmen apollo 18 ölüm yolculuğu izliyor gibiyim :D

Doctor Who 8. sezon 7. bölüm izle,Doctor Who 8. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×