Disney Bolt | The Goldbergs 2013 S6E3 Episode 3 | Forrest Gump - O Contador de Histórias 4K Ultra HD Download Torrent Clássico / Drama / Romance Idioma: Inglês / Português 1994 MKV Torrent DownloadVídeo 10 / Áudio 10Sinopse: Forrest Gump - O Contador de Histórias 4K Ultra HD dublado e com qualidade de blu-ray (O filme tem diversos áudios, selecione o áudio em...

Hannibal 2. sezon 7. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Suenos;

    Bloom eyşan dan bile beter çıktın.

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bahar (Misafir)

    Bu Miriam niye Chiltonu gordu ki. Hayalindeki silüet Hannibala aitti onceden. Yazık oldu adama. Hannibal yine düstün dort ayagının ustune. (Gerci hepsini kendi planlıyor ama olsun ufacık bir kusur bile bırakmıyor asdjsjsj)

  3. @Hilal (Misafir)

    Şu bloom karısına çok pis sövüyorm allah affetsin

  4. @zeus (Misafir)

    Hello wil

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    6.Bölüm'de yaptığım yorumların çoğunda yanılmışım.Hannibal'ın kaçacağını (Will'le) düşündüm ama her şeyi Chilton a yıkması hiç beklenmedik bir şey oldu benim açımdan.Kurgunun mükemmelliğiyle izlemeye devam..

  6. Jack mal mısın aga? ıbıl bını chiltini gistiyiridi. He anasını he aynen öyle.
    Hannibal o kadar profesyönel işler çıkartıyor.Tek hata yapmadan bütün karekterleri elinde oynatıyor.Bizim akıllı seyircimiz güvenlik kamerası peşinde.Müthişsiniz.

  7. @@CANAN KARATAY (Misafir)

    TUVALET FIRÇASI YİYİN KİLO ALMASSINIZ

  8. @Lawyer (Misafir)

    Hayatımda ilk ve son kez dizi film vs.de yorum yazıyorum. Alana gibi kaşarlardan nefret ediyorum. Böyleleri aşık oldum deyip sonra boyle yapip hayatımızı sikiyor

  9. @qweass (Misafir)

    dexter gibi bu da kanıtlarla oynuyor.

  10. @kvotheda (Misafir)

    miriamın adam gibi nişan bile almadan alanayla aynı hizada olan chilton ı bi sinirle tutturup vurmasının saçmalığı.ve jack de bu kdar mal nasıkl olabiliyor matadorun bu kadar kolay yakalanacağını mı sandı

  11. @Buğra Harar;

    Yürü be Hannibal , kim tutar seni

  12. @Simge (Misafir)

    Sadece Will için izliyorum.
    Will. İzleme sebebim.
    Bide Cannibal'cığımızın yakalanmasını bekliyorum :)

  13. @Simge (Misafir)

    Dr. Chilton...
    Kaçmasaydı keşke niye kaçıyosun suçsuzsun... Kaçmasa bile o mal miriam allahın gerizekalısı

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Simge (Misafir)

    Hannibal sinirlerimi bozuyo. Amk şu adam yüzünden başı yanmayan kalmadı bi yakalayamadılar. o gerizekalı miriam malı da ne gördüğünü bilmiyo , gitti adamı vurdu aptal beyinsiz. Abi hannibal a gıcık oluyorum seviyodum ama sinirimi zıplatmaya başladı. Ya kim farketse Will i anlasa hepsi ölüyo. Alana denilen ...... yi yolasım geliyo zaten. Ya Will gibi bi adama.. Hannibal onu yesin amk. Kendini teslim ettiği yamyam tarafından yenilsin de görsün gününü.

  15. @Nursu (Misafir)

    Ya bu hannibal yakalanmasın onu yerim ancnwjchwjxbwhxb

  16. @Felix (Misafir)

    Will sonda çok tatlı görünüyordu

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ThreeFingers;


    Jack in bu saflığı başına dert açacak da neyse. Bu da burda bulunsun demedi demeyin.

  18. @EceA;

    Hay canına yandığım yaa ! Offfff ve ohaaa

  19. @didemxx;

    bu hannibal a bi ben sinir oluyorum nefret ediyorum adamdan alana da çok gıcık will in evine gidip sen içerdeyken ben hanniballa işi ğişirdim dedi nerdeyse dizide sevdiğim karakterlerin hepsi öldü (baverly , abigail, gideon ,chilton) sadece will ve senaryosundaki sürükleyicilik için izliyorum

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ozlem74;


    şaka mı bu ? dah ayeni travma geçirmş e kolu yenmiş bir kadına teşhis odasına girerken silahlı girmesine izin verilmesi nasıl bir saçmalık ve mantık hatası ? !! oha diyorum başka da birşey diyemiyorum

  21. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bariisozdogan;


    Chilton'un matador olarak yakalanması çok saçma. O kadar profesyonel biri bu kadar kolay yakalanamaz.

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ARQES;


    sanki flim uzatıyolar gibi geliyo nedeni baş karakterler hannibal ve will cok zeki insanlar oldugunu seyirciye yansıtmak fakat seneryo bunu bize geciremiyor

    yan karakterlerde başta jack ve alana bi o kadar basiretsiz oluşu yine senaristlerin başarısızlıgı

    hannbal okadar cinayet isledi esas zeka dizideki işcilik nasıl bu olaylardan gizlendigi ni başarılı bi şekilde ortaya koyamıyor dizi

  23. Tek Hannibal taraftarı ben miyim ya herkes yakalanmasını bekliyor :D

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    Dr.Chilton için üzüldüm ve Jackın bu kadar saf olması sizce mümkün mü sinir ediyor........

  25. @Pavoo;

    bomba bi bölüm oldu cidden

  26. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @tolkien;

    Bu dizi mükemmel ya chilton'a üzüldüm :D

  27. @khrmntgb;

    ne tasarım ama

  28. @ykslakan;

    Jack çok bildiğini sanan saf ajan, alana etrafta dolanan aşk böcüğü, will zekasını yeni keşfeden değişik şahıs (: ve hannibal dahi etsever piskopat piskolog. -_-

  29. @yekseus;

    miriam bulununca her şey açığa çıkacak diye sevinirken karı ortalığı darma duman etti her şeyi birbirine soktu

  30. Ne çektin be Dr.chilton

  31. @dangerkiller;

    bu jack de cennet mahallesindeki salihle başkomser gibi her yere tek gidiyor

  32. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mienzel;

    dr. chilton ölemez ki filmlerde var hatta hannibal chilton'dan nefret eder

  33. @mienzel;

    Alana da kim ne derse ona inanıyor ne kadar geri zekalı bir kadın

  34. @rauber1907;

    Miriam yüzünden Hannibal aklandı :S

  35. @slcn;

    hannibal şu alanayı da öldürsün artık ya

  36. @diipsomania;

    miriam sen öl ya

  37. @akasehzade;

    Ortalık çok karıştı.

  38. @tsk97;

    Hannıbal yine fenaaaaa

Hannibal 2. sezon 7. bölüm izle,Hannibal 2. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×