Mr. Robot 1. Sezon 8. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Adventure | Oishii Man | Download uthama puthiran songs~maget download by tamil [email protected] Adventure | Oishii Man | Download uthama puthiran songs~maget download by tamil [email protected]

Mr. Robot 1. sezon 8. bölüm izle

Daha sonra izle
Mr. Robot 1. sezon 8. bölüm eps1.7_wh1ter0se.m4v
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @pssiko;

    Bende ipin ucu hafiften koptu, ne oldu, neyi başardılar anlamakta zorlanmaya başladım ama o sonu baya bi şok ediciydi, sonumuz hayrolsun :D

  2. @wonderful;

    Acayip sağlam bir bölümdü. Şok üstüne şok

  3. @swiss;

    Şu yada bu , gerçek yada değil ULAN ŞU KAPIYI Bİ KİŞİDE TIK TIK DİYE NORMAL ÇALSIN! BEN GERİLDİM!

  4. @swiss;

    Darth Vader sendromu

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    en başından beri o adamın babası olduğunu ve elliot'un kafasında yarattığı 2. bi karakter olduğunu ve bazen kendini onun yerin koyarak hareket ettiğini anlamıştım, dissociative identity disorder hakkında biraz bi fikri olan birinin bunu anlaması çok zor değildi. çok da dikkat ettim, elliot bu adam ve diğerlerinin aynı anda aynı tartışmada olduğu hiç olmadı. ya biri konuştu ya diğeri. her neyse. benim en çok şaşırdığım kardeşlik meselesi oldu. abi neden bu kadar şaşırdıysam, hayvan gibi de benzerliğe dikkat ederek cast yapmışlar. ama çok şaşırdım ulan. içten içe de diyorum ki sarı kızla birleşirler diye beklerken neden darlene diyorum. manyak herif ya.

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    bi de şeyi anlamadım anlayan varsa yeşillendirsin. hatun bıçağımsı şeyi neresine sapladı ne yaptı da su getirdi? anatomi çok az biliyom nereyi kanattı da su gelmesini sağladı bu sayko

  7. @ahmetkarasu06;

    Beynim yandı

  8. @GReeNLiFe;

    Mavi ekran yedim :S

  9. @Antit2;

    cumback is real

  10. @gitarist138;

    Gelmiç geçmiş en harika bölüm bu. Hiçbir dizi bu kadar etki yaratamaz.

  11. @Dangerous;

    O değilde Tyrell ın karısından tırsan bir ben miyim :)

  12. @LaZiBeRe;

    Nooluyo lann :D

  13. @Goodlife;

    noldu be öyle

  14. @epidemic;

    bitince verdiğim tek tepki : W T F !!!!

  15. @ozlem74;

    fatal error

  16. @Maeglon;

    Aaa... şey. Yani... şey oldu... aaa... Elliot... kardeş... aa... tamam.

  17. @sehran;

    en son zindan adasında beynimden duman geliyordu,resmen error verdi

  18. @afrodit;

    ulan bu neydi

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @LastGod.;


    Beynim error verdi

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nefretinarkoz;


    beyin bavulu topladı çıktı gitti aga resmen

  21. @nefretinarkoz;

    Abi sonunda şu rus muhabbetini de çevirdiniz ya helal olsun diyorum Berk özellikle sen dostum geçen bölümde yakınmıştım bu durumdan sesim mi duyuldu ne :D

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @berkcandmir;

    Ahududu pastası mı hmmm en sevdiğim! Yenen anakart yapmışlar.

  23. @fahri42;

    yeni bölüm ne zaman? yeni başladım da diziye.

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @polmel;


    bu elliot salağını kekliyor olmasınlar ,kardeşi sandığı kız kaç evine girdi elliot yokken

  25. @BeardofDimebag;

    son 5 dakika ağzım açık kaldı

  26. @Prossi;

    ohaaaaa

  27. @Sercero;

    Mother of god

  28. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @EKYlmaz;

    404 System Error

    Şoka uğrayan masum izleyici.

  29. @ulvilion;

    holy hell :o

  30. @demoksil;

    Ahududu pastası mı ?

  31. @begumutluer;

    çok iyi dizi yaa

  32. @hsnalicin;

    Aman tanrım didim resmen :D

  33. @ferdi;

    Yandı beyinler.

  34. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @yildizyusuf;


    ulan insan babasını unuturmu yuh

  35. @Darkside;

    Dizi güzeş eyvallahta, bir dizideki bütün kadınların da bu kadar güzel olması..

  36. @umtcnserbest;

    ulan en son ehliyet sınavında bu kadar gerilmiştim ya

  37. @plutospeople;

    tek kelimeyle efsaneydi

  38. @alperbjk;

    Müthiş bi bölümdü...

  39. @kaybeden_genc;

    babası çıktı valla. ve bunu demişlerdi.BURADAN bir arkadas

  40. @x1good1x;

    EFSANE OLMAYA ADAY DİZİ ...

  41. @atadamsentor;

    Ne desem bilemedim. Şu ana kadarki en efsane bölümüydü bence.

  42. @Vito Scaletta;

    Abiii EF-SA-NE. Neden 2. sezon onayı aldığını bu bölümden rahatlıkla anlayabiliriz

  43. @Paperman;

    Ben de bu işin içindeyim.

  44. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @TaRaNTuLa_X;

    Güzel bölümdü.
    Ulan Tyrell'e deli dedik karısı daha beter çıktı ailece psikopatlar

  45. @Slatrooner;

    OHA

  46. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @burakeky;

    MUHTEŞEMDİ
    Mr. robot eliotun babasıymış ya la vay be

  47. @PANTERA;

    sonuna yok artık dedim 1 hafta gecmez şimdi :(

  48. @Htekel;

    beynim yandı en güzel bölümdü bu

  49. @ALL IZZ WELL;

    Bu bölüm bir efsaneydi özellikle sonunda sizi bi şok bekliyor

Mr. Robot 1. sezon 8. bölüm izle,Mr. Robot 1. sezon 8. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×