VA - New EDM Songs From Week 28 of 2018 (Mp3 320Kbps Quality Songs) [PMEDIA] | Ganteng juga Merupakan Ujian - Tabayyun bersama Syakir Daulay | Спорт и фитнес VA - New EDM Songs From Week 28 of 2018 (Mp3 320Kbps Quality Songs) [PMEDIA] | Ganteng juga Merupakan Ujian - Tabayyun bersama Syakir Daulay | Спорт и фитнес

Skam 2. sezon 1. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 2. sezon 1. bölüm Om du bare hadde holdt det du lovet
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @feyzz;

    Noora<3

  2. @esma (Misafir)

    sonda ki sarkını adı ne???

  3. @Egemen (Misafir)

    2.izleyişim

  4. @birisi (Misafir)

    Noora eğer William'a verirsen bu diziyi bırakırım aq kahpesi. :d

  5. @nooradamdır (Misafir)

    lan şu vilde çok salak ağzına yüzüne vurasım geliyor

  6. @skam (Misafir)

    abi her bok nedrn cuma günü yaşanıyor ki noora❤william best couple

  7. @Cansu Öztürk (Misafir)

    Yok artık ya bildiğiniz kızı kullanıyo iyice sınır oldum bu çocuğa ya

  8. @Noora (Misafir)

    Bu kız neden bu kadar güzel lan

  9. @mfdaglioglu (Misafir)

    William ın tişörtün içinde çok seksi duruyosun demesinin ardından Noora nın ceket giymesi == Sen saçlarını bile Nihal den çok seviyorsun diyen Bihter e inat saclarını kestiren Behlül

  10. @powerpoff;

    Eskild fena yaa :D

  11. @itme;

    abi eva ve jonas bence iyilerdi tipe bakman ya bakman ve willihem oç

  12. @Mkoc (Misafir)

    William alfanın kralıdır usta

  13. @Daisy2 (Misafir)

    Jonasın neden sürekli şapka taktiğini şimdi anladım...

  14. @LebronJames (Misafir)

    Noora ❤️❤️❤️

  15. @İrem (Misafir)

    chris forever olllluuum jevnkcwd

  16. @Cnm0507 (Misafir)

    Adrena cok haklisin kesinlikle sana katiliyorumm...

  17. @Sude naz dağlı (Misafir)

    Bu dizi varya efsane resmen izlerken bölümün nasıl geçtiğini anlamiyorun

  18. @sandrine (Misafir)

    noora olsen kardeslere cok benziyor. wilde ve eva daha guzeller ondan.

  19. @Adrena (Misafir)

    Şurada birisi şu yazmış. Türk ve Müslüman olmak ayrıcalıktır. Türküm ama Müslüman değilim ve bir şey diyim mi ben ve arkadaş çevrem de aynen böyle ve biz hayvan gibi eğleniyoruz. Tavsiye ederim .

  20. @Willam ı seviyrem çünkü o yinir (Misafir)

    Willam elden gidiyeaaaaa

  21. @my my (Misafir)

    bence gercekten harika bir dizi bazıları sey demişörnek almayın ama bence cok normal davranışlardan biri buda bence seven kişiyi öpmek kötü bir sey degildir ı love hristiyanlık gerckten hristiyan olmak güzel

  22. @eylül (Misafir)

    sanırım içlerinden en çok sana' yı seven ben miyim?

  23. @Ebru Bağcı (Misafir)

    abi bu nedir ya bunların aklı gücü cinsellik , türk ve müslüman olarak doğmak ayrıcalıktır *_*

  24. @Kays taha yandi (Misafir)

    Tek izleyen erkek benmiyim?

  25. @God.omer (Misafir)

    Yok tek sen değilsin dnndbsjsb

  26. @Erkek (Misafir)

    Dizi güzelde özenmeyin şunlara mal oluyonuz

  27. @ustkaan (Misafir)

    Ya bu diziyi izleyen tek erkek benmiyim

  28. @Hiii (Misafir)

    Artık eva ve chris istiyoruuz

  29. @ıujhytgfd (Misafir)

    evadan soğudum ya şu martı kaşlıdan ayrılsın yeter

  30. @dzeerdesert;

    vilde harbi salak abi bu nasıl bir karekterdir ya

  31. @NOORA (Misafir)

    BU NORAANIN HESABI FALAN YOKMU YA İNSTA ?

  32. @yuhum gelirr (Misafir)

    noorayı yerım yaa

  33. @tbo (Misafir)

    eva dan soğuyan tek miyim ya

  34. @glsenturkr;

    noora ve william kalp kalp kalp kalp

  35. @pxneps;

    noora sana bayılıyorum tam hayalimdeki kız ya bul beni

  36. bu vildeye gıcık oluyorum

Skam 2. sezon 1. bölüm izle,Skam 2. sezon 1. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×