Sleepy Hollow 2. Sezon 1. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST BD Hack//Quantum Subtitle Indonesia | Download | HD Views: 119 Listening to the Voice of a Wind(1970) BD Hack//Quantum Subtitle Indonesia | Download | HD Views: 119 Listening to the Voice of a Wind(1970)

Sleepy Hollow 2. sezon 1. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @totuhasanov;

    abi ben hic bi wey anlamadim nasil crane tabutdan cikdi tegmen nasil arafdan cikdi oglunu nasil yakaladilar bu ney laaan filmi anlamiyorum artik

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ozlem74;

    ikinci sezon başlangıcı için yapacağım tek yorum :
    ee yuhh ölüm yani abraham bile çeşit çeşit kıyafet değiştiriyor ama bizim crane hala aynı kıyafetle :)

  3. @Zirkanyum;

    2 ıncı bölüm neden çıkmıyor

  4. @ceyhun1;

    özledik be :) sonunda başladı

  5. @elifzeyno;

    Ben Fringe'den sonra,John Noble'le konduramıyorum bu tarz kötü karakterli rolleri : Güzel başladık bakalım,teşekkürler emeklerinize :)

  6. @juanjuann;

    özlemişim bea :) süper açılış ;) beklediğimize değdi

  7. @merlinxx;

    son sürat heyecanlı başladı teşekkürler...

  8. @Hexe;

    2. sezon iyi başladı

  9. @Refiye;

    :)))) bunu da listeme ekliyeceğim artık :))

  10. @kaonos;

    uff yaa

  11. @renegade;

    yapmayın ne kadardır bekliyordum scorpion var

  12. @Hexe;

    Sleepy Hallow yerine scorpion yüklenmiş.

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dizimagci;

    yaa günlerdir haftalardır aylardır heyecanla bekliyorum mezardan cıkabilcek mi kim hayatta kalacak kim ölecek zenci polisin sakat kızı ailesi fln ne olacak bizimkinin kardeşiyle aralarında bişi mi olck şeytanlar durdurulabilecek mi... umarım sağlam bi sezon olur!

  14. @romer;

    sezona güzel bir başlangıç oldu :)

  15. @ziyacerit;

    yess

  16. @nurdan55;

    teşekkürler,bekliyordum bu diziyi

Sleepy Hollow 2. sezon 1. bölüm izle,Sleepy Hollow 2. sezon 1. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×