Supergirl 1. Sezon 1. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Fanney Khan | Castle Rock - Saison 1 - VOSTFR | Vinland Saga Fanney Khan | Castle Rock - Saison 1 - VOSTFR | Vinland Saga

Supergirl 1. sezon 1. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @wuu (Misafir)

    klişe olması kötü olduğu anlamına gelmez

  2. @İsimsiz (Misafir)

    İlk bölüm için sıkıcıydı tamam ama ilerde güzelleşcek fragmanlarını izledim

  3. @Zehra-ji (Misafir)

    Flash kadar iyi değil.Ayrıca Flash'ten sonra bu insanı kesmiyor.Ama idare eder.Bu arada Flash ve Supergirl'ün arkadaşlığı harika.........................................................................

  4. @aziz4141;

    Rezalat bu diznin ilk bölümüne harcadım 30 dakikama acıyorum

  5. @behestisahin;

    2023 te de süperman'ın görümcesi çıkacakmış. onu da izleriz. sonra ısıtıp ısıtıp daha ilerde superman'ın yan komşusu diye pazarlarlar bize :D

  6. @sgokarik;

    çok amatörce

  7. @zebcyprus;

    tedavül den kalkar ;)

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ss480;

    çok amatörce bir hata
    daha 3. dakikada süper kızımız uzaylı diye bir şey yok diyor sormazlar mı superman ne o zaman? diye

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ege.J;


    Saçma bir algı yaratmışlar Superman Metropolis in kahramanı değil, tamam orada yaşıyor ancak Superman dünya kahramanı sadece Metropolis ile sınırlı değil. Batman gibi sadece Gotham, Flash gibi Central City veya Marvel den örnek verecek olursam Spiderman gibi sadece New York değil. Bir diğer konu da önce Marvel de Nick Fury daha sonra da Johnny Storm şimdi de burada Jimmy Olsen siyahi yapıldı nedir bu değiştirme sevdası ?

  10. @antiQoor;

    Diziyi aceleye getirmişler gibi bi izlenim yarattı bende

  11. @Dexus;

    Devam edeceğini düşünmüyorum.. :c

  12. @Akai-Sora;

    Daha önceden izlediğimiz bölümmüş :D

  13. @Ferhat;

    Allahu akbarr!! reserved

  14. @Huor;

    Potansiyeli çok yüksek ama böyle giderse 2. sezonu göremeyecek bir dizi. şu tek bölümü 2-3 bölüme yayarak anlatsalardı, güzel olacak bir senaryosu var ama bunu bir bölüme doldurup heba etmeyi tercih etmişler. Bu bahsettiğim "doldurma" Kara'mızla izleyicinin bağ kurmasını da engellemiş. Belki Arrow ve Flash'da bi iki görünürse ve diğer bölümlerinde daha yavaş bi tempo izlenirse başarılı olma şansı var.

  15. @-TheStaR-;

    bayıldım diğer bölüm çabuk gelsin

  16. @-TheStaR-;

    yeni bölüm ne zaman gelirr?

  17. @ruzgareymen;

    berbat ötesi

  18. @geoxes;

    tek kelimeyle çok çok kötü

  19. @darkandblack;

    dizinin ilk bölümünden böle yorumlar saçma daha ilk bölüm ve diğer bölümlerde neler olacak kimse bilemez ondan ileriki bölümlerde bu tarz yorumlar yapmanız daha makul

  20. @zukarow87;

    Daha 1. bölüm hemen dizi kötü, yok izlemeyin. Bence gayet güzel izlenebilir.

  21. @ReverseFlash;

    :'/ gerçekten kötü bir dizi

  22. @aliosmano;

    bu dizi flash veya arrow ile aynı evrende geçicek mi?ona göre izlemeyi düşünüyorum

  23. @oqz60;

    Süpermani izleyenler bunu izlemesi kurgu filan hep aynı :D :D

  24. @oqz60;

    Süpermani izleyenler bunu izlemesi kurgu filan hep aynı :D :D

  25. @Haydari;

    Bunun gibi birsürü dizi var ve çok sıradan , izleyici sayısı az olur gibi.

  26. @Daasanac;

    Klişe olmakla, klasik olmakla, zaten bildiğiniz hikayeleri içermekle eleştirdiğiniz dizinin kahramanının 1959 senesinde yaratıldığını ve hikayenin o dönem için Orijinal olduğunu hatırlatmak istedim.

    Supergirl karakterini yaratan yazarların 2015 senesinde, tam 56 sene sonra, hikayelerinin klişeleşeceğini, sıkıcılaşacağını öngörmeleri ve 56 sene sonra da hala orijinalliğini koruyacak bir hikaye yazmaları gerekirdi tabi sizi mutlu edebilmek için ama işte, yapamamış beceriksizler. Siz de mazur görün artık.

  27. @dnz35;

    1:10 - hahaha o nasıl kolye çıkarmak, öyle çıkarınca bizimkiler bir daha takılamıyor bunların ki süper kolye galiba :PP

  28. @yyaramazz;

    kurgusu cook güzel güzel dizi kmkmfg

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @samdeanimpala;

    Klasik superhero dizisi

    diğer bütün kahramanlar gibi ilk başta çöm olucak yapabilirim diye her şeye atlayacak, aynı bölümdeki gibi

  30. @CCMaster;

    Oyunculuk olsun efectler olsun şuan için iyi gitmiyor ama oyunculukların ilk bölümlerde yargılanması bence saçma bakalım izleyip görüceğiz neler değişecek. Şu hollywood filmlerinden kalma dövüş efectlerini düzelteceklerini umuyorum

  31. @ceyolinda;

    kara daha güzel olabilirdi yahu :/

  32. @cagkanesnaf;

    arrow yada flash kadar sarmadı nedense

  33. @RomboedriK;

    Rigsby Reis.

  34. @lord_unique;

    belki diye izledim ama yok sarmadı beni muhtemelen çok süper kahraman dizisi izleyenleri de sarmaz.

  35. @ideefixe;

    bu kara zaten smallville dizisinde 3.sezonda mevcut.izleyenler bilir.süpriz bir karakter değil yani

  36. @satisfaction;

    Efektler kötü , mantık hataları göze batıcı. 1970 yılında çekilip yayınlanmış olsaydı şu haliyle belki izlerdim.Piyasa da çok güçlü rakipleri varken böyle diziler görmek sadece sinir bozucu.

  37. @Bevrenus;

    tutmaz, sıkıcı, klişelerle dolu

  38. @Mackali;

    Bati Cephesinde degisen bir şey yok. Başka bir Superhero kliki. Özgün bir konusu yok. Belki yüz defa izlemişsinizdir.

  39. @AnilMutsu;

    Justice league de gecen bir karakter olmasina ragmen izlemeden etmeden yorum yapanlar yokmu .Cok cahilsiniz yaw!!

  40. @Kehraus9;

    ilk bölümden kostümü yaptı smallville'de 10 sezon bekledik kostüm için :/

  41. @sebu;

    Cidden çok iyi başlamış. Yapılan yorumlara bakınca beğenmem diye düşündüm ama efektler falan çok iyi :))

  42. @omarokko;

    güzel bir kurgu hoşuma gitti

  43. @selman12;

    eh işte bi flash degil idare eder

  44. @nefretinarkoz;

    ama bu kız çok tatlı ya la :O

  45. @theLvNt;

    çok fazla saçmalamışlar...

  46. @FrankZane;

    karakter şirin olmuş. dizi orti, biraz feminist propagandası gibi. izlenir bence

  47. @hasan1145;

    cidden izlerken sıkıldığımı belitmeliyim. biraz daha canlanması lazım

  48. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @DearPool;


    Bu dizinin bir geleceği yok ben size söyleyeyim. Sahnede gördüğüm kadarıyla kıyafet sağlam bir maddeden yapılıyor ama neden yapıldığı hakkında bir şey yok, öyleki bu kıyafet kurşun bile geçirmiyor fakat sonraki sahnede kıytırık bir iğne bu kıyafeti delebiliyor. "Uzaylı genlerin sağ olsun yüzünde sivilce bile çıkmıyor." dikkat çekmek isterim iki kaşının ortasında sivilceden dolayı bir iz var. Kötü efektlerde araya girince ilk cümle kendini tekrar ettiriyor.

  49. @Lip Gallagher;

    Yorumlara baktımda kimse beğenmemiş neresini beğenmediniz on numara bir başlangıç yapmışlar tutar bu dizi

  50. @palakan229;

    Allah aşkında nasıl bir çeviriydi daa. "Sanırsam" diye bir kelime mi var Türkçe'de? Çevirmenlerde bozdu işi iyice.

  51. @ysftastekin;

    karakter çok tatlı :D bence bu kadar yüklenmeyin arkadaşlar efektleri baya güzeldi

  52. @ferno;

    Süpermen zımbırtısı diyenler, DC kahramanlarını bilmiyorlar anaşılan...

  53. @TunaBayer;

    kustum

  54. @SilverRayleigh;

    ilerki bölümlerin güzel olucağı kesin bence geleceği var.

  55. @slaventos1717;

    kara zor el ne yav zor babasının adı el soy adları kara el olması lazım :/

  56. @frumoos;

    malesef bizimla diilsın supergirl. o kadar kaliteli diziler var ki. çok vasat kalmış,o havayı yaratamamışlar burda. tabi bu benim fikrim.

  57. @bosnak633;

    Bunu izlemeden önce SmalVilleyi izleyin kesinlikle daha fazla anlarsınız

  58. @satisfaction;

    süpermeni de ergen dizisine çevirdiniz ya...

  59. @TheCU_MrVv;

    DC dizileriyle yine döktürüyor

  60. @spawk;

    ilk bölüm için fena değildi izlenesi bişeye benziyor

  61. @gamze22106;

    the flash eksikliğinde destek olacak bir çizgi roman serisi daha altyazııı :)))

  62. @Gunaycagri;

    Hmm izleyelim bakalım inşallah güzeldir

  63. @Cryptograph;

    DC Comics dizi konusunda sağlam ataklar yapmaya başladı :)

  64. @FullyEquipped;

    Hangi ara sızdırmışlar, valla tebrikler :D

  65. @ugur125;

    buna bakamıcam ya smallville'i hatırlatıyo :(

  66. @altust;

    güzel bir dizi bizi bekliyor..

  67. @okyu89;

    Önce Flash'imiz Grant Gustin şimdi de Supergirl olarak Melissa Benoist. Glee'den bu kadar süper kahraman çıkabileceğini düşünmemiştim hiç. O zaman Darren Criss'ten de bir çizgi roman karakteri bekliyorum. Villain olur, superhero olur; ne olursa olsun da o da bir çizgi roman karakterini canlandırsın valla, yakışır.

  68. @Crackly;

    Güzel bi başlangıç olmuş. Ama dövüş-uçuş gibi sahnelerde efekt hataları çok göze çarpıyor hatta dublör sahneleri de belli oluyor.Umarım sonraki bölümlerde daha dikkatli olurlar.

  69. @hakanhervenik;

    Uçma animasyonları biraz daha iyileştirilse harika olur onun dışında Superman görünmese de etkisi büyük diziye. Bence fena değil izlenir.

  70. @Grisha;

    Ne güzel ingiliççe, bilmiyokki ingiliççe bilsek güzel aslında

  71. @tribanogrami;

    http://www.imdb.com/title/tt4016454/ Kasımda çıkacak diye biliyorduk. Sızdırıldı sanırım?

Supergirl 1. sezon 1. bölüm izle,Supergirl 1. sezon 1. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×