I Feel Bad | Descargar | ¿Quién ha soltado a los fantasmas? I Feel Bad | Descargar | ¿Quién ha soltado a los fantasmas?

The Big Bang Theory 9. sezon 2. bölüm izle

Daha sonra izle
The Big Bang Theory 9. sezon 2. bölüm The Separation Oscillation
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @dartyet1;

    11:30 şahaneydi

  2. @random (Misafir)

    penny bitirdi beni yine o bacaklar

  3. @Metaljaqcet;

    Lan sanki Amy Sheldon'ı bıraksa daha iyisini bulacak.Uyuz karı.Kim bakar sana.Sevgili olmadan önce Sheldon'ın huyunu bilmiyordu sanki.Triplere bak.Sheldon ile Penny sahnesi süperdi.:DDD.

  4. @Historian;

    Amy diziye ilk katıldığı zamanlarda çok sinir bozucu, gıcık bir tipti bir ara değişmişti şimdi tekrar öyle birisi oldu bu sezonda. Diziden çıkarsalar şunu keşke hiç gülesim kalmıyor.

  5. @uGrcnyrd;

    Leonardın rüyasındaki gibi bir sahneyi hiç beklemezdim :)

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @HilalKaragl;



    S: She watch did. I'm gonna get that girl back.
    A: I only watch did because you emailed to with me subject mine "This is gonna be mad!"
    S: She was listening to the door. She wants me. Bu kısma koptum yaa :DD

  7. @yvz5;

    utanmasalar 5 dakka yapacaklar bölümleri

  8. @Hiradrian;

    Hahah Sheldon ve ince espirileri, penny ve sheldon sahnesi.. :D

  9. @zeyluca;

    ohaaaaaaaaa! :)))

  10. @merlinxx;

    Çekoslovakya gülmekten koptum.teşekkürler...

  11. @rdvngkyldz;

    Yahu şu Sheldon gibisi yok be :D

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @4ever;


    baştaki rüya gerçek olsaydı ya. :D

  13. @Akai-Sora;

    Sağ el göndermesi. Sheldon ne olucak bu hali :D Çeviren arkadaşa çok teşekkürler.

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    "kız arkadaşımın yaptığı herşeyi sağ elimle halledebiliyorum" lafına koptum ya :D

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Kriger;


    Bence Sheldon haricinde sıradan bi bölümdü. Leonard ve penny'in evlilik olayı çok uzadı

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @egemenelevis;


    leonardın rüyası ASDAS:DAS:D çok iyidi yaa shelodon penny :D

  17. @nazmis;

    hahaha sheldon :))

  18. @wonderful;

    sheldon ve penny muhteşemlerdi yaa :D

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @noksans;

    she was listening through the door, she wants me!
    AHAHAHA çok iyiydi ya :D sheldon forever

  20. @gnx;

    dizi güzelliğinden bir şey kaybetmemiş. adamsın kralsın sheldon

The Big Bang Theory 9. sezon 2. bölüm izle,The Big Bang Theory 9. sezon 2. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×