The Vampire Diaries 6. Sezon 19. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST The Devil's Doorway (2018) RATING 7.8 / 10 QUALITY | Mike Epps | Flores En El Atico BluRayRip AC3 5.1 The Devil's Doorway (2018) RATING 7.8 / 10 QUALITY | Mike Epps | Flores En El Atico BluRayRip AC3 5.1

The Vampire Diaries 6. sezon 19. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Bıhohhbojob (Misafir)

    Abi Damon tedaviyi alsa bile ölmez çünkü ketrinin kanının tamamını silas içmişti

  2. @@Klauscu (Misafir)

    Katherine tedaviyi aldığında onun kanı tedavi olmuştu ve Silas bu yüzden Katherineyi istiyordu belki Elenada da aynı şey olur

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @xoxogomez;

    1.'si tedavi tek kişilik.
    2.'si eğer Damon alırsa en fazla 2 yılda ölür.
    Katherine aldığında 5-6 ayda ölmüştü ki o daha yaşlıydı. Damon'ın onları demesi çok saçma olmuş. Ayrıca artık Kai gelsin ya :(

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @WinchesterDean;


    Bence Damon sırf Elena içsin diye rol yapıyor, tedavinin tek kişilik olduğunu o da biliyor ve Elena içtikten sonra başka tedavi yoktu diyecek

  5. @I3lacKAnqeL;

    Tedaviyi Ortaya Çıkararak Bonnie Hata Yaptı Bence

  6. @REBEKAHH;

    damonun tedaviyi alması imkansız çünkü alırsa bir kaç gün snra ölür.

  7. @#Heisenberg;

    damon alırsa ölür ki yaşlı bi vampir, katarina aldıgında dişleri filan dökülmüştü saçları beyazlamıştı. hoydaa

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @esndkr;

    Ben mi bi yeri kacirdim?

    Tedavi tek kisilik degil miydi? Rebekah falan almak istiyodu,deli gibi kapisiyorlardi. simdi nasil 2 kisi alabilecekler?

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SwiftieVampire;


    Bunlar delirdi mi ya Katherine tedaviyi aldıktan kısa bir süre sonra öldü bunu görmemişler gibi bide tedaviyi alacaklar biraz saçmalamışlar bu bölümde

  10. @mikaelson27;

    arkadaşlar bazılarınız dizi final yapsın sıktı fılan diyor kımse izlemek zorunda değil ben bu diziyi kaç yıldır izliyorum ve bitmesini istemıyorum başrol ölemez ölürse dizi biter mantığından kurtulun bu vampır günlükleri her an her şey olabilir

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nisanurkan;


    bence damon tedaviyi alamicak ne oluyo bilmiyotum ama nina diziden ayrılıyo evet ama damon vampir güzel Bence

  12. @torosKaplan;

    Konu Çoook Yavaş İlerliyor Sezon Bitecek Artık Hızlansınnn Yeter.d.d.d

  13. @gulcey;

    Olaylar olması gerektiği gibi gitmiyo hiç. Keşke böyle olmasaydı :/

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dmm3842;


    eğer ıkısı de tedavıyı alırsa damon katherıneden daha yavas ölür muhtemelen 20 sene flan yaşar ama elena 60 70 sene daha yaşar.

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @DamonSalvator;

    tedavi tek kullanımlık değilmiydi ya ne ara iki kişi kullanabilmeye başaldıo ben anlamadım bi mantıksızlık var.
    ama ne olursa olsun damon her şekilde gider ya

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @rebekah34;


    Daha campirler var siz insan falan hayırdır yani :D

  17. @nzlAkkynlu;

    hani tedavi tek kişi içindi, bi taraflarını yırtmıştı herkes almak için

  18. @portakal;

    insan jeremyi ozluyo ya ariyo gozler

  19. @vampire_love;

    damonun havluları getirdiği sahnede koptum ya

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kırmızımsı;

    Tedaviyi Lily denen kadına versinler belki o zaman campirleri kurtarmaya kalkmaz herkes rahatlar

  21. @merjinoww;

    cok güeldi ya

  22. @Trouble3;

    Arkadaşlar dizinin zaten finali bu sezon. İhtimal değil gerçek yani. Nina Dobrevin instagram sayfasına bakarsanız veda fotoğrafları ve açıklamalarını görürsünüz. Zaten çekimler bitti sayılır.Örneğin şu anki çekimler bi kaç bölüm sonrasının olduğu için Tylerın sahneleri bitti ve veda etti mesela

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @miserellady;

    Damon tedaviyi içerse Katherine gibi ölecek. İlla benim mi söylemem lazım? Salak mı bunlar ya? Verin Bonnie'nin annesine olsun bitsin.

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @alpinemastif;

    jeremey o kadar bonie yi bekledi geldi bi kavuşma sahnesi bile olmadı tek kişilik değilmiydi tedavi ya resmen sıçmışlar içine dizinin

  25. @SookiEriC;

    final yapmasın bence daha yeni başlıyo gibi bi his geldi içime :D

  26. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hilelf;


    daha önce tedaviyi katherine de içmişti ve yaşlılıktan ölmüştü ama damon içip hayatta kalırsa bizi bildiğin enayi yerine koyuyorlar demektir.

  27. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @domanian;

    eğer damon insan olursa bu diziyi büyük ihtimalle izlemem böyle saçma sapan şeymi olur yaaa

  28. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @witchyy;

    bence bölüm çok açıklayıcıydı, duygu seli yaşadım ben hatta :/


    Damonın insan olacağını sanmıyorum ama bunu istemesi de doğal. Lily de ne gıcık bir kadın, severim diyordum ama çok çiğ çok uyuz bir karakter oldu. sevemedim.

    Carolineın bu kadar çabuk geri geleceğini sanmıyordum ama çok duygusaldı :/ uzun süre pişmanlık yaşayacak belli oldu ama Stefanla da çok tatlılar be!

  29. @SookiEriC;

    caroline çok üzüldüm o mektubu yaktığında aptal dedimm cok pısman olcaksın dememe kalmadan pişman oldu zaten

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SookiEriC;


    yılların vampir damonu insan olacak haa bence olmaz onu sadece elena içecek ve dizden ayrılacak

  31. @burak159;

    dizi final olsun diye söylenmeyi bırakın ya istemiyorsanız izlemeyin yani bu kadar basit

  32. @yagmurunkizi;

    Artık 7.sezonu yapmazlar bu dizide. İşlenecek konu kalmadı. Nina da giderse tadı kalmaz zaten dizinin...

  33. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @pomfrey;

    Dizi artık ergen dizisi oldu arka sokaklar gibi bu ne saçmalık ya
    caroline ağladığı sahne güzeldi bir tek ben bile duygulandım :D

  34. @atlgan;

    tedavı tek kişilik değil miydi? Ben oyle hatırlıyorum :S

  35. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @forq1ven;


    Tedaviyi önce Elena alacak sonra Damon onun kanını içerek tedaviyi alacak. Elena, Katherine gibi ölmeyecek sadece 2 yıl yaşlanacak. Tedavi de Damon'ın kanında olacağı için o da normal yaşlanacak. Katherine, Silas ondan tedaviyi emdiği için hızlı yaşlanıp ölmüştü.

  36. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bakigumus;


    Damon insan olmasın ya nina diziden çıkmasın ianda çıkmasın koyucam bokunu çıkarttılar :S anne salvatore i öldürüverse biri hiç bu dertler olmıcak

  37. @kankeyto;

    hepimize bi caroline lazım

  38. @lancerr11;

    Bu diziyi artık bitirirseniz seviniriz. Suyunu çıkarttınız artık, sadece zaman doldursun, hikayeyinin devamını merak ettiğimden izliyorum.

  39. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @theflash123;

    umarım yardımcı olur
    [SPOILER Damon ian yani diziden çıkmıyo elenaya sadece içmesi için uydurdugu bişey içmesini sağlayıp bırakıcak elenayı ama ama damon alıcaksa bile 1903tekini gidip alıp diye düşünüyorum ama almıcak çünkü 7.sezonda damon eski cool haline geri döncek elena bu sezon finalinde ölüyo yani nina diziden çıkıyor

  40. @SPRNTRL;

    Elena gidiceğine göre tedaviyi içiyo. Dizinin açıklamasına göre de Elena muhtemelen ölücek, Damon'da tekrar kötü olucakmış.

  41. @esranurterzi;

    1903 ün ilacını kaiden istesinler ikiside insan olsun

  42. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @karajessi;


    Cok sacmaladi hani tedavi tek kullanimlikti offf final yapin artiksacmalamayin zaten herkes cikicak dizi cuvalliycak

  43. @merlinxx;

    Teşekkürler...

  44. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @halittopal;


    damon tedaviyi içerse ölür kathrinee gördük elenaya içirtcek onu istediği hayata kavuşturup terkedicek sonrada nina diziyi bırakcak

  45. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ozquR;


    e hanı onu 1 kişi kullanabiliyodu ? hep kandırdılar bizi kaç sezondur asdfawf ayrıca enzoyuda aptal gibi beceriksiz gösterip ezmeyin .

  46. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @friendsmondler;


    Damon insan mı olacak şimdi. Uvv işler ilginçleşmeye başladı işte şimdi

  47. @zorro_berro;

    biri bana anne salvatoru anlatsın

  48. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Bisca;

    Neyse düzeltmişsiniz...

    2si birden mi tedaviyi içip diziden çıkacaklar?Baya diziden çıkacak oyuncular olucak o zaman.neyse caroline eski haline döndü

  49. @ayki767;

    bekle ki bekle

  50. @Mrs.Mikaelson;

    Ninaa diziden ayrılma yaa

  51. @ilkinpark;

    alışmışım günde beş altı bölüm birden izlemeye tek bölümü iki hafta beklemek koyuyor şimdi :)

The Vampire Diaries 6. sezon 19. bölüm izle,The Vampire Diaries 6. sezon 19. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×