The Vampire Diaries 7. Sezon 3. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Stronger 2017 | Hawaii Five-0 | Szene-News Stronger 2017 | Hawaii Five-0 | Szene-News

The Vampire Diaries 7. sezon 3. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @marysme;


    ya ben anlamadım flashbellek mi yapıyorlar ? Care'in tv işi nerden çıktı?

  2. @Lemonrule;

    Ceasar

  3. @rubyred;

    senaryo çok mu tahmin edilebilir oldu acaba?

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nzlknt;

    ya bu oscar ne ele avuca sığmayan bi tip aq
    buraya

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    Valeria yüzünden Damon ın işler karıştı. Şimdi herkes Damon öldürdü sanacak. Ama Valeria taraf değistirecek gibi

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @rebekah34;


    Bu Valeria bizimkilerin safına geçmezse ben de bişey bilmiyom

  7. @ozlem74;

    ooo bizimkiler harbi salak konumunda :O

  8. @xeiquan;

    Çoh hojdir

  9. @Elena_Damon;

    Nina Diziden Ayrıldımı Çok Diziyi Saçmalıdılar Eğer Dizi Yoksa Bende YOkum vE Nina Olmassa Riting Düşücektir Adım Gibi Eminim

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cascade128;


    Hapı yuttun Dam!

  11. @farrgoo;

    anka taşıyla jo uyanacak ve vapir avlayacak

  12. @Cellist61;

    arkadaşlar Caroline The Originalse geçme gibi durumu yok mu off Klaus ile olan sahnelerini özledim :( keşke geçiş yapsa

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @annabel_lee;


    Caroline ın nişanlısı kim acaba acayip merak ettim. Ayrıca Valerie Damon ın işini mahvetmiş oldu, gıcık oldum.

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @witchyy;


    Care sonunda hayalini gerçekleştirip radyo televizyon işine başlayacak gibi :) ama merak ettiğim nişanlısı kim? Stefan değilse kim olabilir? olaylar olaylar.. Valerie nereden çıktı acayip sinir oldum. sevmedim sevemem.

  15. @Exo88;

    kathrine i özledim

  16. @durmu0;

    güzeldi

  17. @merlinxx;

    Çok hoş bir bölümdü teşekkürler...

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SookiEriC;



    carolinin nişanlısı kesın tyler bn stefanın ilk aşkını katherine sanıyodm demkkı oncesde vrmış valeri bok etti işi damonun tek şansıda ellernden kayıp gitti smdı o heretıkte oldugune göre lily damondn bilck gne ama busfr o yapmadı lily gerçeği cbk öğrenr inşallh bu arada lilynın o buzdolabı gbı olan kalbi eriyomu ne artk iyi biri olsn bzmkılere karşı daha fzla nefret etmk ıstemıyorm

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Queenella;


    O kaçtıkları kadın Jo olucakmış gibi geliyor bana ama hadi bakalım

  20. @Texas16;

    su dizede herseyi anlarım melez görsel ikiz ama hani cadıdan vampir olmuyodu bunlar nasıl olmus .. böle bir sey varsa bizim klaus reis bilmesi lazımdı .d

  21. Arkadaşlar dizinin başındaki müziği bilen var mı?

  22. @rednose7;

    Bu sezondan cacık olmaz diyen birisi olarak çok şaşırdım mükemmel bir bölümdü.

  23. @Bisca;

    Bu kız neden sürüden ayrı geziyor acaba amacı nedir kim bilir

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mikaelson27;


    elanın yoklugunda bu kadar iyi olacagını tahmın etmemştim dizi harıka ilerliyor olaylar büyüyor

The Vampire Diaries 7. sezon 3. bölüm izle,The Vampire Diaries 7. sezon 3. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×